onsdagen

I morse vaknade jag av att Lotus stod nere i hallen och trodde han var ensam hemma. Han ylade så hjärtskärande han kunde. De är inte lätt att vara hanhund i ett område med löptikar. Så han fick lite tröst av mig genom att få sova i min säng, lilla bubben. Sen satt jag alldeles för länge vid tvn innan jag drog till gymmet. De skulle jag inte gjort. seg, klen, hängig. Är nog inte riktigt frisk än! Sen drog jag på hockey med Turbo och Pär. Vi vann med 6-1, Janolhs gjorde två mål, filip vann en fruktkorg för matchen lirare och händemark försåg sig själv med äpplen. va kul med en massa text och noll styckesindelning, känner mig som en tonårskille i åttonde klass. snart ska jag gå och lägga mig och spendera morgondagen i min säng och sen jobba kväll på lyssis. och klämma in ett kusinkalas däremellan också.. det ska nog funka! nej, nu får de vara nog med ickestyckesindeladtext (sitter de ihóp?) och knockas av John. THANK YOU LINGHED AND GOOD NIGHT!

Kommentarer
Postat av: frida

FILIIIIIP <3 :D

2012-02-23 @ 20:26:32
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0