Lack of passion

Du heter: Ida Kristina Maria Andersson
Smeknamn: Ida eller Idis
Låt som när du är ledsen sörjer till?
The funeral - Band of horses
Beroende av:
Hockey
Vad tror folk om dig?
Antagligen att jag är ett mongo.. näe men typ kanske en glad tjej som är dum i huvudet? vafan vet jag xD
Stämmer det?
Jo.
Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt tjocka hår och mina tänder. ( inte för att jag får komplimanger)
Hur imponerar man på dig?
men vadå imponera?
Brukar du skratta för dig själv?
Haha men ja, typ varje gång Frida skickar ett mongosms eller jag tänker på allt tok vi varit med om.. typ sälen.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
”Hinner inte :P"
Var bor du?
Linghed
Trivs du där?
Jovars
Har du haft sex idag:
Nej
Hur svarar du i mobilen:
Hej de är Ida!
Vem ringde du senast?:
Mamaaa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Hon frågade hur det gick på skidskyttet
Antal timmar sömn inatt:
ca elva skulle jag säga
Sov du ensam:
Ja.
Brukar du komma i tid:
Jarrååå.
Hur känner du dig nu:
Lite småsugen
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart eller blå
Vad tycker du om fötter:
Gör någon det?
Vad saknar du:
Madde och Frida, asgarv, hockeytok, att gå i skolan, att ha ett liv och gymmet.
Favoritdryck på morgonen:
Tropisk juice, eller mjölk <3
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Beror ju på vad jag ska göra dagen efter.. men tyvärr oftast efter 00
Är du blyg?:
Skulle inte påstå det.
Sysslar du med någon idrott:
Kyrkbåtsrodd.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Men... neeh
Har du spytt offentligt:
No
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Become a Hockeybög... eller?
Är du nöjd med ditt liv:
Det går lite upp och ner.
Är du bortskämd:
Vissa kanske skulle påstå det. Jag kan hålla med om det ibland.
Vad gör du i morgon:
Arbait.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Du anar inte!
Vad är det finaste du fått?:
Kan inte välja ett, får så många fina av mina fina vänner <3
En speciell dag du minns:
10 Juni 2011
Du samlar på:
Minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Det beror på vad det handlar om. Handlar det om saaben eller något annat tekniskt som gör mig arg, då ringer jag pappa. hahha. Samma sak när jag är ledsen, fast då är det Frida eller mamma som gäller.
När grät du senast:
De är nog två veckor sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
RESA TILL USA. no doubt
Vill du gifta dig:
Ja men fatta va mysigt!
Vill du ha barn:
Ja! 2-3 stycken :)
Är du musikalisk?:
Asså.. nej.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Waterr
Bor dina föräldrar tillsammans:
You bet!
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja.
Biter du på naglarna:
Aldrig gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0