de närmar sig


isfria vägar, converseanpassat och kvalserie.
SÅ nervös.

idag gick jag upp med tuppen, eller nästan iaf. Ställde upp för kusinvitamin och gick med Nellie till dagis. Jag är verkligen inte en morgonmänniska. Så jag la mig i soffan, somnade såklart. Drömde att jag var ute och gick med hunden och mötte en bil som stannade och frågade vart det var. Jag svarade Linghed. Då sa gubben som körde att de skulle till Djurås och troligen kört fel. Jo, lite kanske. 10 mil ungefär, om inte mer. Han sa även att han inte ville fortsätta åka mer, för hans hellyse fungerade inte, och det var mörkt ute. Jag föreslog att de skulle sova över på bed and breakfast lite längre bort. Men då var jag tvungen att förklara vägen dit också. Gick mindre bra och var helt förvirrad när jag vaknade. Upptäckte att det var Pens-Coyotes på viasat hockey. Typ den matchen jag verkligen skulle vilja se live. CROSBY. MALKIN. FLEURY. EKMAN LARSSON. RUNDBLAD. även om crosby är skadad nu, but still. ohmygosh jag vill till uwesae. anyhow, grejen med drömmen. Idag när jag var ute med hunden och gick, så stannade det en bil. Men han frågade bara efter en adress och hade faktiskt inte tagit fel på Djurås och Linghed. Ändå rätt.. coolt? ikväll är det bandy på tv. komigenviken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0