Jag tänkte; skönt med en lugn dag

Det var exakt det jag tänkte i morse när jag vaknade. Lugn och skön dag, det regnar ute. Hade planer att spendera den framför datorn, spela sims å kanske packa inför uppsala/sthlm visiten i morgon. så blev såklart inte fallet! Istället drog kusin med mig ut i regnet på en promenad. När jag väl kom hem igen visste jag inte om jag var blöt eller svettig. Dusch, mat och sen iväg till lyssis för att fika med Mormor! Vi gjorde en snabbvisit hos kusinosvitaminos i klockarnäs som fått lamm och kaniner. Nellie var dock mindre förtjust i fåren och tillbringade mest tid på min arm eller att mata kaninerna med sallad.


(den enda bilden for now, dåligt internet)
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0