Visste du..

att jag vill så jävla gärna att det ska gå vägen i år
att jag har stark längtan efter vår och försommar.  
att jag lyssnar mycket på lugn musik, ni vet sån där som får en att typ börja gråta.
att jag funderar på tatuera mig samt att utbilda mig till journalist
att jag pratar så jävla mycket.
att jag inte gillar Semlor och lussebullar (kräkmat)
att min första riktiga kyss troligen var fail
att jag avskyr när folk snackar S K I T!!!
att kärlek är awesome!
att jag gillar spontantrippar, träning, att cykla, sport, att arbeta med människor, att fotografera, norrland, mina vänner, min familj, leksands if, färg osvosvosv
att jag alltid kommer att vara mig själv
att jag är förälskad i galna klackmatcher
att min mobiltelefon är en IPHONEEEEEE 4!
att när jag vaknar på morgonen tänker jag antingen "jag skulle lagt mig tidigare" eller "käften undulatjävlar" (lovemybirds<3)
att innan jag somnar säger jag alltid "godnatt sötnosar" till mina fåglar. (om jag sover hemma såklart, haha)
att jag just nu funderar jag på alldeles för mycket, bla kvalserien.
att i morgon kommer jag gå till gymmet efter jobbet.
att jag hoppas allt kommer bli bra till slut.
att jag verkligen vill flytta från Linghed. (enstundiaf)

visste du att jag är en tjuv och stal den här från Matilda?

   

   


Kommentarer
Postat av: Matilda

Skön lista :D

2012-03-07 @ 15:08:32
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: t

ida ida ida<3

2012-03-09 @ 11:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0