Barcelona Maj 2012


Sitter och tittar på utlandsresor. Mickis är sugen på en resa, jag har inget pass. Fixafixafixa. Bjuder här på en bild på min käre wingman vad gäller utomlandsresor, från när vi var i Barcelonaaa. Vattendepertementet i bakgrunden. Känner för Berlin atm.. men Asien skulle också sitta fint. Då är frågan.. Har jag råd? nej. Bryr jag mig? nej (jo, egentligen) Åter igen en fråga. Har ni några tips? Spelar ingen roll om det är solsemester eller ej. Vill bara resa liksom. Uppleva, se osv. 
HALLAH
/ idis

Kommentarer
Postat av: Erika

London är jättekul och en trevlig stad :) Brukar ha lite mer lagom prisklass också.. Jag kanske drar dit till våren om jag får ihop pengar :)

2012-11-05 @ 17:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0