Dagens dos av ångest

Följde med Louise till simhuset och babysimmade med Axel. Söt och gladaxel! Eller Assel som han även heter. #oklart. jag har pluggat idag också. Kom liksom in till lägenheten vid halv 8. Ingen idé att gå och lägga sig igen. Kunde lika gärna plugga. Jag vet att jag måste göra det nu också. Åtminstone en till deldeluppgift. De kommer inte bli många knop imorgon efterjobbet direkt. Arbete 7.30-15. kihillmehee. nejnej, bara att fortsätta agera vuxen i det här så kallade livet. förstår mig fan inte på det, asså. Behöver en gnista. Träning maybe. 

lite mer dos av ångest i form av exponering av bikinikropp på badhus. 

ska fundera på saken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0