Vi säger hej!

Vilken underbar dag det e!
Eller?

Arbete från sju och tretti till femton idag, helt okej. Sedan hem, från ett semmeldoftande ställe till ett annat. Är nog en av få som inte äter semlor. Inte riktigt min grej de där med mandelmassa och kardemummabullar. Just nu är jag uppslukad av engelska b. känns som den här kursen kommer bli jobbig. Inte för att jag har svårt för engelska, men så mycket svårare att förstå sig på, (och ta tag i) när man pluggar den på distans. Kämpa på, (vitablå). Helgen bjöd på fredagsmys med glass och Bombay dreams med Frida i en lägenhet i Falun, Lördagen andades rättviksfylla i sann bowling och bugganda och söndagen bestod utav tacos och rödvinsbakfylla. En rätt bra helg. 

Imorgon får jag reda på slutbetyg i historiakursen. Nervigt like hell. Ska även genomföra min första muntliga uppgift i engelskan. Shiting bricks over here. Snälla Ida, stamma inte. 

Snart gymmet, förhoppningsvis med den där ex-grannpojken. 

vi hörs när vi ses, vi ses när vi hörs. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0