Rhodos -13 ♥

 



 
Hej. 
Jag och mina fina skelleftevänner tog ju flyget och landade på Rhodos i mitten av Augusti. På Rhodos existerar ingen verklighet och man lever i paradiset 24/7. Man solar, man badar, man skrattar och man äter god mat. Rhodosresan har tagit slut för längesen och jag är lite rädd för den här vardagen som finns i Linghed. Mest för att jag inte riktigt vet vad som kommer hända. Skulle acceptera minst en vecka till av sola, äta, sova, bada- dieten. Men det är väl bara att ta tag i livet och upp med hakorna. Det är inte direkt någon annan som kommer göra det åt en.  
 

Kommentarer
Postat av: Matida

<3

2013-09-03 @ 17:20:53
Postat av: Anonym

Mati L da*..

2013-09-03 @ 17:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0